WYCIECZKA CZŁONKÓW KOŁA W BESKID ŻYWIECKI

W dniach 11 – 12 lipca br. Zarząd Koła PZN w Krośnie zorganizował dla swoich członków dwudniową wycieczkę autokarową w Beskid Żywiecki. W wyjeździe wzięło udział 36 uczestników wraz z przewodnikiem z krośnieńskiego oddziału PTTK. Impreza została dofinansowana ze środków miejskiego oraz powiatowego PFRON.

Pierwszym etapem wycieczki był Żywiec, gdzie zwiedziliśmy Zamek oraz Muzeum miejscowego Browaru. Następnie wjechaliśmy kolejką linowo – terenową na Górę Żar.
Późnym popołudniem dotarliśmy do hotelu „Orle Gniazdo”  w Szczyrku, gdzie zakwaterowaliśmy się oraz spożyliśmy obiadokolację a później dania z grilla. Rano po śniadaniu odbyliśmy pieszą wędrówkę do pobliskiego Sanktuarium Matki Bożej Szczyrkowskiej gdzie uczestniczyliśmy we Mszy św. Po wykwaterowaniu udaliśmy się do Wisły aby zwiedzić słynną skocznię narciarską im. Adama Małysza. Następnie wyruszyliśmy malowniczą trasą beskidzką przez Wisłę, Istebną i Koniaków, gdzie odwiedziliśmy Muzeum Koronek. W drodze powrotnej spożyliśmy obiad w Karczmie „Rzym” w Suchej Beskidzkiej  i zwiedziliśmy schron bojowy w Węgierskiej Górce. Do Krosna powróciliśmy w godzinach wieczornych pełni pozytywnych wrażeń.

Tekst: Bogdan Sadowski
Zdjęcia: Bogdan Długosz

Polski Związek Niewidomych w Krośnie
Okręg Podkarpacki, Koło w Krośnie
We use cookies

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.